Honningsvåg Supporterklubb solgte det siste loddet i julelotteriet onsdag kveld klokken 19:13, én uke før trekningen.
Det var Odd Johnsen, leder i supporterklubben, som kjøpte det siste loddet.
--Vi bruker å bli fri for lodd, men jeg tror aldri vi har blitt fri så tidlig som i år. Det sier Odd Johnsen til Radio Nordkapp.
På grunn av pandemien har mange av loddene blitt solgt digitalt. Representanter fra supporterklubben har ikke sittet hos Rema 1000 og Extra i år.
Lotteriet består av 4 000 lodd. Hovedpremien er en snøskuter. Trekningen blir offentliggjort i Radio Nordkapps julesending den 23. desember.
(Først publisert på Radionordkapp.no)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar