Solgte det siste loddet klokken 19:13

Honningsvåg Supporterklubb solgte det siste loddet i julelotteriet onsdag kveld klokken 19:13, én uke før trekningen.

Det var Odd Johnsen, leder i supporterklubben, som kjøpte det siste loddet.

--Vi bruker å bli fri for lodd, men jeg tror aldri vi har blitt fri så tidlig som i år. Det sier Odd Johnsen til Radio Nordkapp.

På grunn av pandemien har mange av loddene blitt solgt digitalt. Representanter fra supporterklubben har ikke sittet hos Rema 1000 og Extra i år.

Lotteriet består av 4 000 lodd. Hovedpremien er en snøskuter. Trekningen blir offentliggjort i Radio Nordkapps julesending den 23. desember.

(Først publisert på Radionordkapp.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar