Norsk Tipping fylte VG.no med spillreklame

Norske formyndere fører en krig mot kommersielle aktører. I Norge mener «vi» spillreklame er farlig. Sannheten er at politikerne ønsker minst mulig konkurranse for Norsk Tipping, et selskap staten eier.

Til tross for krigen og alle hindringene mot spillreklame, fylte Norsk Tipping nettavisen VG.no med reklame på lørdag, etter kampen mellom Manchester United og Manchester City. I artikler om kampen på lørdag var det reklame for oddsen hos Norsk Tipping.

(Skjermdump, VG.no lørdag 12. desember) 

Er reklame farlig, er det selvsagt også farlig når det er reklame for et selskap staten eier. Om spillreklame er farlig? Overhode ikke! Spillreklame er like naturlig som reklame for sjokolade, Coca Cola, vaskepulver og biler.

Norsk spillpolitikk er rå, motbydelig sosialisme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar