Honningsvåg-dame vant i Extra

For en person som lever av å dele ut penger, ja jeg og radiobingo, er det ekstremt hyggelig å se at personer i hjemkommunen vinner. I dag vant Heidi J Didriksen på Extra. Hun var én av 20 spillere som delte potten på 100 000 kroner i Extrasjansen. Utbetalingen til Honningsvåg på cirka 71 grader nord, ble 5 000 kroner. Nam!

Gratulerer, Heidi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar