For en person som lever av å dele ut penger, ja jeg og radiobingo, er det ekstremt hyggelig å se at personer i hjemkommunen vinner. I dag vant Heidi J Didriksen på Extra. Hun var én av 20 spillere som delte potten på 100 000 kroner i Extrasjansen. Utbetalingen til Honningsvåg på cirka 71 grader nord, ble 5 000 kroner. Nam!
Gratulerer, Heidi!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar