Fy flate for en møkkete start på fotballdagen

Søndagen starter på verst tenkelig måte i oddssammenheng! Dette kan bli dyrt!

Nordkapp Odds og Utvikling, altså Kjell Andreassen og Solvik, hadde Vålerenga-seier og Rosenborg-seier i Toppserien, pluss Lillestrøm-seier i OBOS-ligaen i en kombinasjon. Vålerenga og Rosenborg vant, mens Lillestrøm spilte uavgjort mot HamKam. På Briskeby var det et evigvarende LSK-press, men Lillestrøm skåret kun ett mål og stillingen ble 1-1. Fyttigrisen hvor spennende det var, men Nordkapp Odds og Utvikling gikk på det første tapet av flere tenkelige tap i dag. Surt, sabla surt, men sjukt spennende. Når jeg blir gammel skal jeg slutte med dette, jeg skal begynne å samle på frimerker.

Solvik hadde Sheffield United-poeng i hjemmekampen mot Leicester. I det 90.minuttet fastsatte Jamie Vardy sluttresultatet til 1-2. Pengene gikk tapt i sluttminuttene. Det er bittert, så bittert at jeg utbrøt et huff da skåringen var et faktum. Frimerker er nok helsefremmende sammenlignet med oddsen!

Nye muligheter senere i ettermiddag og kveld. Spill gjør livet sjukt spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar