Du vet du tapte mye penger når Sindre Olav Hansen minner deg på kampen

Med seier til RB Leipzig på lørdag kunne jeg bestilt meg billett til Bahamas, ligget på stranda i noen uker og røyka gokk. Jeg kunne levde et luksusliv. Slik gikk det altså ikke. Jeg tok et galt valg, valgte RB Leipzig-seier i hjemmekampen mot Køln. Kampen endte 0-0.

De andre objektene i kombinasjonen satte som et skudd, Newcastle-poeng og Marseille-poeng. Så nært, men så sabla langt ifra. RB Leipzig vær utrolig nært skåring i kampen i Tyskland.

I løpet av lørdag kveld kom det melding fra Sindre Olav Hansen, kongen av havet på cirka 71 grader nord. Han kom med en påminnelse om hvor mye penger vi tapte på kampen. Akkurat som om ikke jeg var klar over at lørdag var en økonomisk katastrofe på oddsen.

Spennende var det. Det var fryktelig spennende! Spill gjør livet litt artigere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar