Jeg er inne i en fryktelig periode med jobb og slik har det vært i noen måneder. Eller fryktelig og fryktelig, jeg er så heldig at jeg i stor grad kan velge hva jeg skal holde på med. Ettersom jeg liker å jobbe mye, er det lange dager for tiden med ulike prosjekt.
Da jeg kom hjem fra kontoret natt til lørdag i 02:30-tiden, åpnet jeg den meldingen i messanger jeg visste inneholdt oddsspill. Ja, spill er hygge og underholdning. Det er litt virkelighetsflukt, en flukt jeg tror mange er avhengige av. Eller flukten trenger ikke være spill. Noen foretrekker rusmidler, fart, sex, forbruk…. Jeg gjør det med spill.
Meldingen i messanger var fra en god venn jeg har vært på ferie sammen med utallige ganger. Han spiller på oddsen, spiller for hygge og for små summer. En kupong med seks objekt hos Norsk Tipping var inne. 250 kroner ble til 19 542,73. Han skrev i meldingen at han var svett de siste 20 minuttene i den siste kampen. Det er lov å bli svett av en fortjeneste på over 19 000 kroner. Slike opplevelser beriker livet og da tenker ikke skribenten kun på penger.
Jeg jublet over fortjenesten til min gode venn. At mennesker vinner på oddsen og får fantastiske opplevelser, gleder en livsnyter.
Spill gjør livet litt artigere. Husk at det kryr av objekt i oddsmenyen i dag, lørdag 12. desember.
Puff….203 meldinger igjen i messanger, men jeg liker det.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar