En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg.
Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!
Dplay skifter navn
Discovery
omdøper Dplay til Discovery+, ifølge en melding sendt ut til kundene
Målsettingen
med endringen er blant annet et tilbud om mer sportsinnhold på den nye
strømmetjenesten.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar