Solvik laget do-snap til Liberalerens redaksjon

Liberalerens redaksjon i Norges mest liberale nettavis, har diskutert det amerikanske valget i flere uker i en intern gruppe. Tusenvis, kanskje millioner av utvekslinger har blitt gjort av Norges mest liberale gjeng. Ikke bare presidentvalget har opptatt redaksjonsmedlemmene, men også andre kandidater og saker har vært oppe til debatt. Vi jublet over stater som denne uken gjennom valg har liberalisert narkotikapolitikken.

Når jeg legger meg og jeg går til sengs ganske sent, kommer det meldinger om amerikansk politikk i den interne gruppen. Når jeg står opp og jeg står opp litt for sent, pågår debatten fortsatt. Ja, jeg lurer av og til på når Norges mest liberale mennesker sover.

I Liberalerens redaksjon er hverken Trump eller Biden drømmepresidenten, men noen av oss håper på Biden-seier. Det er også noen som mener Biden er for rød og håper på Trump-seier. Diskusjoner mellom liberalister er annerledes enn debatter mellom sosialdemokrater. Liberalister prøver å være så prinsipielle som overhode mulig. Hos oss har prinsipp høy kurs. Unntaket var kanskje min direkteoverføring fra toalettet onsdag formiddag. Norges mest liberale gjeng fikk se en ordentlig do-snap fra cirka 71 grader nord. Lene Johansen var alt annet enn imponert!

Les Liberaleren du også!

Oddsen

Flere av medlemmene i redaksjonen har oddset på Joe Biden som vinner av presidentvalget. Som gode liberalere har vi naturlig nok brukt kommersielle aktører til veddemål. Vi venter nå i spenning på det endelige valgresultatet og mens vi venter pågår fortsatt debatten om amerikansk politikk blant Norges mest liberale mennesker.

Litt frihet er aldri nok!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar