Solvik spretter champagneflaska

Jeg bruker mye tid på målinger av trafikk på nett, både hos kunder og på Radionordkapp.no. 365 dager i året har jeg full kontroll på sidevisninger, unike brukere og økter målt gjennom Analytics Google.

I september i fjor var det sinnssyk trafikk på Radionordkapp.no. Først og fremst på grunn av kommunevalget, et valg der SV og Senterpartiet knuste Arbeiderpartiet og Høyre på cirka 71 grader nord. Jeg har derfor fulgt tallene for september 2020 med stor interesse, enorm interesse.

Selv om det er noen timer igjen av måneden kan jeg konkludere med at september 2020 ble bedre enn september 2019, målt i sidevisninger. Jeg spretter champagneflaska! Nam! Sinnssykt rått!

Konkurransedyktig på pris

Vil du at Solvik med samarbeidspartnere skal utvikle et nettsted eller nettilbud på et allerede etablert nettsted? Ta kontakt! Solvik og kompanjongene gjør det meste for penger! Ja, vi er konkurransedyktige på pris og vel så det! Om vi er noen kapitalistsvin? Ja, egentlig! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar