Du vet du begynner å bli gammel når du må sove etter debatten i USA

Jeg bruker kveldstimene til å planlegge onsdagen. Årsak: Jeg skal stå opp litt senere enn vanlig på grunn av den første presidentdebatten fra USA.

Tidligere kunne jeg se debatt i USA for deretter begynne arbeidsdagen. Noen sjokolader, brus og potetgull var forberedelser mer enn nok til et par døgn uten søvn. Denne tiden er det slutt på! Jeg merket etter Super Bowl i februar at jeg trenger mer søvn enn i gode gamle dager. I natt blir det debatt på TV, så litt søvn før arbeidsdagen starter. Jeg gleder meg rått til debatten og håper Joe Biden gruser president Trump. Jeg vil ha tilbake det gjenkjennelige republikanske partiet. Donald Trump er som en magnet på nasjonalister og rasister, fullstendig krasj med liberalisme som skribenten foretrekker som politisk retning.

Skal du se debatten og får inspirasjon til pengespill på det amerikanske presidentvalget? Bookmakere har fortsatt spill på valget, og oddsen gjør politikk ekstra pirrende.

Solvik, Bent Johan Mosfjell og Jan Arild Snoen har satt penger på Joe Biden som vinner av valget. Vi satte spillene tidlig og fikk fantastisk odds på kupongene. Det er ikke penger som er motivasjonen for alle de kritiske meldingene om Donald Trump.

Valgdagen er 3. november. Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar