Solvik gjorde det dårlig i illegal tippekonkurranse, men traff på noen av spørsmålene

Jeg er med i en konkurranse blant Liverpool-supportere, en konkurranse som er tvilsom satt opp mot lovverket. Ettersom Stortinget står fast på enerettsmodellen, er det kun Norsk Tipping og Rikstoto som kan drive med sportsspill. Om jeg føler meg kriminell? Nei! Vi spiller for artighetsskyld og vi spiller for en liten inngangssum for deltakelse i konkurransen. Konkurransen er basert på frihet, altså handling med fravær av tvang.  Konkurransen gjør fotballsesongen litt artigere!

Vi tipper resultatene i alle Liverpool-kampene og svarer på noen spørsmål.

Oppsummeringen av konkurransen for 2019/2020 viser at jeg svarte korrekt på Liverpools største seier, altså fire mål. Jeg hadde også Mane som spilleren som skåret sesongens siste mål.

Jeg er klar for ny konkurranse sesongen 2020/2021. YNWA.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar