Dattera til Janne Sannes

Dattera til Janne Sannes var på jobb på et skjenkested, på cirka 71 grader nord lørdag kveld. Ja, Janne, Vegard og barna er Bodø/Glimt-supportere. Ettersom Bodø/Glimt vinner det meste for tiden, svever familien Sannes nokså høyt.

I går var dattera oppe i skyene, naturlig nok ettersom jeg heier på Rosenborg og hun på Bodø/Glimt. Glimt er for tiden bedre enn de trønderske gudene. Da jeg bestilte en øl hos dattera til Jannes Sannes, hadde hun sånn Bodø/Glimt-smil. Jeg kikket henne i øynene, slik bare jeg kan se og sa:
--Du er klar over at hvis Janne hadde valgt meg fremfor Vegard, ville du i dag heiet på Rosenborg?

Hun smilte ikke mer denne kvelden, i alle fall.

Bodø/Glimt får besøk av Molde i dag. Himmel og hav, det kommer til å bli spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar