Rosenborg – Bodø/Glimt #JanneSannes

Det har ikke blitt spilt fotballkamper i Norge under koronapandemien. Denne uken ble klarsignalet gitt og i dag var det treningskamp mellom min klubb Rosenborg og Janne Sannes sitt Bodø/Glimt. Rosenborg vant naturlig nok kampen, riktig nok bare 1-0.

I vinter og vår har Sannes herjet med meg, ettersom Bodø/Glimt havnet på 2. plass i fjorårets sesong og Rosenborg fikk 3. plass. Høy på seg selv har hun sendt utallige hint om fjorårets fiaskosesong for Rosenborg. Nei, Janne Sannes synger ikke Bodø/Glimt-sanger spesielt pent.

Ettersom Janne Sannes jobber som mobbeombud i Troms og Finnmark fylkeskommune, skal jeg ikke påstå at hun har mobbet meg på grunn av fotball det siste knappe året; men det minner mistenkelig om det hun skal bekjempe. Janne Sannes med Bodø/Glimt Førr Evig, er omtrent det verste jeg hører på.

Kjære Janne Sannes. Rosenborg – Bodø/Glimt 1-0. Nam.

Norsk fotball ruller igjen, heldigvis! Rivalisering mellom supportere må vi aldri gi slipp på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar