Radio Korona

Jeg burde egentlig sagt nei. Jeg burde jobbet 15-20 timer mindre i uken, ikke fire til seks timer mer. Det var rett og slett vanskelig å si nei til Andreas Børvik og ideene han hadde. Da sjefen, Raymond Elde, kikket på meg med de fine øynene, smeltet jeg. I dag blir det Radio Korona i Radio Nordkapp, en sending med en type quiz vi aldri har prøvd før i lokalradiostasjonen på cirka 71 grader nord og vi har gjennom snart fire tiår prøvd det meste.

Fra klokken 22:00 blir det en sending med konkurranser, eller quiz bokstavelig talt quiz i Radio Nordkapp. Du er invitert til å være med!

Om jeg gleder meg? Offisielt ja, men for meg er det vanlig arbeid; et slit i et par timer. Heldigvis elsker jeg å lage radio!

Nordkapp, Porsanger, Lebesby, Gamvik, Måsøy, Berlevåg og resten av verden, hør på Radio Nordkapp i kveld klokken 22:00.

Andreas Børvik er forresten en flott fyr, en sosialdemokrat med sine merkelige særtrekk. Han er oddsspiller, trener, entertainer, DJ, musiker, lærer, AP-politiker, quizvert med mer. Om noen timer kan han også legge til programleder på CVen sin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar