Spørsmål fra leser: Hvor spiller du sjakk?

Jeg har fått spørsmål fra en leser, en leser som kjenner meg ganske godt. Spørsmålet er hvor jeg spiller sjakk? Med det mener vedkommende helt sikkert hvilken aktør jeg bruker.

Svar: Hemmelig! Det er såpass godt å spille sjakk helt anonymt med kun et par bekjente som vet brukernavnet, at jeg sprer ikke opplysningene. Å være anonym er en gave!

Do-sjakk
Jeg spiller sjakk så ofte som mulig, aller helst når jeg sitter på do. Det gjør do-opplevelsen ekstra givende. Sjakk kan være fryktelig spennende!

Jeg satte penger på Magnus Carlsen-seier i matchen mot Anish Giri. Oddsen var fryktelig lav og Carlsen tapte. Under denne matchen konkluderte jeg enkelt med at jeg har bedre åpninger enn den norske sjakk-kongen. Ja, du vet du har god selvtillit når du mener du har bedre åpninger enn Magnus Carlsen. Nam.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar