Penger tenner Kjell Andreassen, han lyste opp da oddskupongen gikk inn

Fy flate for en spennende ettermiddag. Like artig var det i kveld da jeg, unge Solvik, snakket med spillekompisen Kjell Andreassen på cirka 71 grader nord. Penger tenner mister Andreassen!

Oddsmenyen er begrenset for tiden. Det betyr at vi foretar veddemål på sjakk og turneringen Magnus Carlsen Invitational. I dag hadde vi en slant på kombinasjonen Magnus Carlsen-seier og Fabiano Caruana-seier. Det ble deilig pirrende, ekstremt spennende. Det gikk heldigvis som vi trodde og spådde. Fortjenesten ble fin, og jeg har nå konkludert med at penger tenner regnskapsfører Kjell Andreassen fra Honningsvåg. Det var stor forskjell på samtalen jeg hadde med Andreassen i ettermiddag og i kveld. I kveld stuttet mannen med kalkulatoren.

Oddsen gjør livet artigere! Oddsen gjør hverdagen litt mer fargerik. Hvis du ikke kan kontrollere egen adferd i spill, hold deg unna bookmakere; både de kommersielle aktørene og Norsk Tipping. Det går sikkert fint å leve uten veddemål, selv om skribenten sliter litt med den tanken.

Do-sjakk
Jeg vet ikke om Andreassen spiller sjakk, men jeg gjør det så ofte som mulig; helst når jeg sitter stille og rolig på toalettet. Å kun konsentrere seg om brettet gjør do-opplevelsen ganske spennende.

Magnus Carlsen Invitational er en online-turnering, omtrent som mine do-besøk. Turneringsformatet via nett fungerer godt. Jeg tror vi får se mange slike turneringer i fremtiden, til glede for publikum og oss oddsspillere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar