Wrestlemania ligger i oddsmenyen til Coolbet, og unge Solvik røper en hemmelighet om seg selv

Nå skal jeg fortelle deg en liten hemmelighet om meg selv, og jeg deler hemmeligheter ganske sjeldent. Jeg var helt gal etter wrestling som en veldig ung gutt. Foreldrene mine kjøpte en sånn Sky Channel-koder for en vanvittig pris, kun for at jeg skulle få se wrestling. Eller jeg tror nok de andre familiemedlemmene brukte boksen slik at de kunne se på Pat Sharp. Jeg kikket på Sky Channel på grunn av fribryting. Fy så rått, og jeg var tenåring før jeg innrømmet for meg selv at wrestling var skuespill og show. Favorittfiguren var Hulk Hogan, nam.

Jeg har sett noen Wreslemania-show som ung gutt, den desidert råeste underholdningen jeg visste om.

Koronaepidemien har gjort oddsmenyen hos bookmakerne rimelig kjedelig, men jeg fant noe som fikk blodet til å bruse. Wrestlemania, hos Coolbet. Det er riktig nok utøvere jeg aldri har hørt om, men Wrestlemania er Wrestlemania. Kanskje man skal gjøre underslag fra felleskontoen Kjell Andreassen/Solvik og sette en slant på noen fribryterkamper.

Det er mange år siden jeg har sett wrestling og Wreslemania. Tro om jeg fortsatt har kanalen som sender fribryterkampene? #Fundere.

Oddsen gjør underholdning ekstra artig. Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar