Unge Solvik til sjakkspiller: -Nå er du supersexy!

Vi har spilt i sjakk i vel tre år. I denne perioden har jeg sett mye av livet hennes gjennom bilder, historier og korte filmer. Ei interessant dame på alle mulige måter, men første gang jeg ga henne kompliment for utseende var i dag tidlig og da fyrte jeg løs følgende setning: --Nå er du supersexy!

Det er utrolig hvor mye trening og kosthold kan endre en kropp. Hun har alltid sett bra ut så lenge jeg har kjent henne og vi møtte hverandre for 10-12 år siden. Nå er hun helt rå. Sykt hvor mye timer på treningsstudio og sunt kosthold kan endre en kropp. Dessuten har hun vært utrolig disiplinert.

I videoene fra treningssentrene har hun vært godt påkledd, i alle fall sammenlignet med videoen hun sendte i dag. I dag var hun hjemme i en liten rød truse og hvit topp mens hun løftet på en dunk, trolig med vann som innhold. Fy flate, for en kropp. Hun fortjente kompliment og skryt for disiplinen. Rått!

Sjakk
Selv om hun ser veldig bra ut, skal jeg alltid slå henne i sjakk. Kun seire er ikke sunt for unge Solviks selvfølelse, men ettersom jeg er en dårlig vinner er det ekstra artig å vinne. Det er ekstra viktig å vinne!

De beste sjakktrekkene gjør jeg oftest på do! Der er tiden god og jeg får sitte uforstyrret i egne tanker.

Har du det kjedelig under koronaepidemien? Spill sjakk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar