Når Janne Sannes skaper dårlig stemning

Du vet Janne Sannes sender god morgen-melding til deg grytidlig om morgenen kun for at hun vil terge. Du er helt sikkert på at meldingen er ikke godt ment etter at hun akkurat har knust deg 542 – 305 i Wordfeud. Om jeg tar tapet på en voksen måte? Overholde ikke. Jeg er kokende forbanna, mest sint på meg selv for å være udugelig i denne meningsløse ordleken.

Ja da, Solvik og Sannes har startet et nytt spill. Hun er stygg-god i Wordfeud. Dessuten heier hun på Bodø/Glimt, noe som akkurat nå gir hun minus på minus i mitt hode.

Wordfeud-kamper knuser det jeg hadde av god selvtillit, Wordfeud er årsaken til at jeg kommer til å begynne med snus igjen.  #LivetStinker.


Spill er en frivillig handling, en handling med fravær av tvang. Så lenge jeg helt frivillig spiller har jeg ingen gode grunner til å klage.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar