Mens formyndere advarer mot bookmakere, spesielt i koronatiden, startet unge Solvik morgenen med litt blackjack

Formyndere advarer stort sett hele tiden mot bookmakere. Under koronaepidemien er det ekstra mange advarsler. De burde kanskje tenkt mer på mennesker som i disse tider dør av rusmisbruk, barn som sliter og ringer ulike hjelpetelefoner, og bedrifter som går konkurs. Neida, spill er det overordnede samfunnsproblemet for en del av disse aktørene som har restriktiv spillpolitikk som forretningsområde.

Jeg har en lang lørdag. Jeg skal jobbe, jeg skal trimme og jeg skal jobbe igjen. Hvordan få en god start på dagen? Jo, litt spill hos en kommersiell bookmaker. Jeg har brukt litt av morgenstunden til blackjack for en liten sum og jeg elsker det. Denne underholdningen har lagt grunnlaget for at jeg skal få en god dag, til tross for en hektisk kjøreplan.

Spill skal og bør være underholdning og hygge. Bruker du hodet i spill, er dette uproblematisk også hos kommersielle aktører i det norske markedet.

Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape!

En liberal spillpolitikk er god spillpolitikk og politikken blir aldri for liberal!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar