Fy for en babe jeg var!

Det er en person som mater meg med gamle «Bønna-oppslag» og gamle bilder. Jeg ser sjeldent på gamle ting av meg selv. Jeg vet hva jeg har gjort og hva jeg har foreslått. Det er ikke alt jeg er like stolt av, men det er lite jeg angrer på av det jeg har gjort som politiker.

I nattens forsendelse kunne jeg grepet fatt i hvor rett jeg fikk, eller at jeg var den som startet kampen for en ny og bedre alkoholpolitikk i min hjemkommune. Å neida, jeg ser på bildet og konkluderer ganske lett med at jeg var en babe før den usunne livsstilen tok meg.
(Oppslag i Finnmark Dagblad, vinteren/våren 1991) 

 At ikke jeg dro sinnssykt med damer eller menn som ung, er merkelig ass. Ja da, jeg vet jeg var og er verdens dårligste på flørt.

En liberal politikk er god politikk og politikken blir aldri for liberal!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar