Sosialdemokratisk politiker i melding til unge Solvik: -Hva i f… er det med Aranja?

Denne bloggposten kan jeg skrive med god samvittighet fordi jeg vet arbeiderpartipolitikeren jeg følger Love Island Norge sammen med, er liberal når det gjelder seksualitet. Arbeiderpartiet har også vært homofiles gode venn fra partnerskapsloven ble innført og fram til i dag. Før partnerskapsloven ble vedtatt av Stortinget, var Arbeiderpartiet motbydelig på dette politikkområdet sammen med mange av de andre partiene. Ja, for noen tiår siden var homoseksualitet, eller homsesex, forbudt i Norge. Det er ganske sykt for en liberalist at politikere har blandet seg inn i sex og forhold mellom mennesker. Grenser for politikk er og har alltid vært fornuftige ord liberalere kan bruke.

Love Island Norge engasjerer både meg og den kvinnelige arbeiderpartipolitikeren som jeg mer enn gjerne hjelper i forbindelse med valg 2021, og jeg gjør det gratis. Vi håper kommersielle bookmakere laget spill på den norske versjonen TV2 sender. TV-program blir ekstra hyggelig med spill på oddsen.

Jeg har alltid oppfattet arbeiderpartipolitikeren som forsiktig i språkbruken, helt frem til i dag:
--Hva i faen er det med Aranja? Den lekkerbisken kommer inn, han har til og med vært på prøvespill hos Manchester United. Ja jeg vet du mener det er et drittlag, men fotballår er fotballår og hun biter ikke på. Hun er ikke bifil, hun må være lesbisk, var meldingen fra den ganske så deilige sosialdemokratiske politikeren.

Og jeg smiler, jeg smiler masse. Om jeg kan røpe navnet på arbeiderpartipolitikeren? Nei!

Husk at AP-politikeren uttaler seg om personen/figuren hun ser på TV. Hvis hun hadde møtt Aranja akkurat nå, ville hun oppført seg på en god måte. #Folkeskikk. Jeg ser ikke bort ifra at hun ville påpekt at Aranja gikk glipp av flere lekkerbiskener under årets pute-TV som TV2 sender.

Kjærlighets-TV engasjerer både sosialdemokrater og liberalister! Hvis du ikke følger Love Island Norge, ikke begynn. Du blir avhengig! :) 

Les mer om Love Island

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar