Bente Ravlo sjokkert over sin egen mamma og Bjørn Øyen

Jeg har lagt min elsk på Bente Ravlo, ei flott dame på cirka 71 grader nord. Ja, jeg flørter med henne. Ettersom jeg trolig er en av verdens dårligste på flørting, er prosjektet rimelig mislykket. Jeg er ganske sta, noe syv måneder i fengsel beviser på en god måte. Min stamina er upåklagelig.

Hvorfor Bente Ravlo? Det er en lang historie, men skinnbukse er et godt stikkord.

Hvordan flørter unge Solvik med Bente Ravlo? Jo, det går mye i den private eiendomsretten, skatter, avgifter og fotball. Jeg velger jo emner jeg kan en del om. La meg si det på følgende måte: Røyk fra et bål går over på en annen eiendom og krenker den private eiendomsretten, er ikke akkurat et godt sjekketriks. Jeg lærer så lenge jeg lever. Som en av Norges mest liberale menn, er den private eiendomsretten sentral i det meste jeg foretar meg.

Fredag, på min sjokoladedag, lærte jeg Bente Ravlo hvordan suge gelemenn. Å ligge peise naken i sengen med tre gelemenn i munnen og vise dette på Snapchat, var ikke et sjakktrekk. For øvrig er jeg så god på suging av gelemenn, at jeg av og til lurer på om jeg havnet på feil hylle rent seksuelt.

Onsdag kveld fortalte jeg Bente Ravlo at jeg, hennes mor og Bjørn Øyen oddser sammen. Bentes kommentar var av den sterke sorten.
--Kor i naustet!

Vi fikk forresten inn oddskupongen, 300 kroner har blitt til 357 kroner. Vår oddskupong beviser at på oddsen gir små beløp spennende opplevelser.

Prosjektet går enkelt og greit ut på valg av objekt med lav odds, såkalte sikre kamper. 90 spill og alle pengene i hvert spill skal gi godt over 500 000 kroner i fortjeneste. Jeg drømmer faktisk om å oppleve Bjørn Øyen og Åshild Ravlo med en kupong verdt nærmere 500 000 kroner. Om vi noen gang kommer dit? Tja mulig å teorien, men svært vanskelig i praksis.

Ole Dyrstad har satt opp regnestykket, Kjell Andreassen har dobbeltsjekket tallene og Stig Erling Kristiansen har satt tallene inn i excel.
(Trykk på bildet for større format) 

Vi bruker Betsson, en av de kommersielle aktørene i det norske markedet. Jeg har valgt bookmakeren. Jeg vil tro, uten at jeg har spurt, at både Bjørn og Åshild er skeptiske til kommersielle bookmakere. De liker nok Norsk Tipping best.

Oddsen også med små beløp, gjør fotballkamper sinnssykt spennende. Dere som aldri spiller mister en dimensjon i livet.

Les om hvorfor unge Solvik, Bjørn Øyen og Åshild Ravlo oddser sammen.  I dag leverer vi inn nok en kupong. Kanskje kan 357 kroner bli til nærmere 450 kroner? Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar