Eller
når Jesus i eventyrene kan gjøre vann om til vin, må Kjell Andreassen, min
spillekompis på cirka 71 grader nord, kunne få inn en oddskupong med seks
kamper. Det var en slik tankegang jeg hadde i går da Andreassen laget
oddskupongen for torsdag kveld. Innsatsen var lav, kun 106 kroner. Utbetalingen
kunne bli vel 1 800 kroner om objektene gikk inn.
Utrolig
at en innsats på 106 kroner med en potensiell utbetaling på vel 1 800 kan
bli så spennende. Andreassen sørget for kribling i Solviks mage i går kveld.
Kamp etter kamp gikk som Andreassen spådde. Kun én kamp gjenstod, Parma mot
Roma, da jeg ringte min spillekompis og spurte om han var synsk. Som svar fikk
jeg latter, masse latter.
Vi
bommet forresten på objektet Parma – Roma. Gardering 1,x holdt ikke. Roma vant
kampen 0-2, men det var veldig god underholdning langt utover kvelden. At
norske formyndere vil nekte oss denne hyggen er uforståelig. Det er kun FrP og Venstre av de større
partiene som ønsker kommersielle aktører velkommen i det norske markedet.
Vær
liberal, bruk kommersielle bookmakere hvis du skal spille på oddsen i løpet av
helgen!
#Lisens
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar