Lørdag
skal vi feire bursdag til en i gjengen. Han som skulle ordne gaven var
selvfølgelig opptatt med jobb. Jeg fikk oppgaven, men hadde ikke tid til
innkjøp av noe gave. Dermed gikk oppgaven til den eneste personen som hadde tid
i dag, den eneste personen som hadde ti ledige minutt.
Da
han som opprinnelig skulle kjøpe gaven fikk vite hvem som fikk oppgaven til
slutt, kom det et høyt og klart utbrudd: -Nei! Nå blir det helt sikkert Twist i
bursdagsgave.
Personen
som kjøper bursdagsgaven, en gave vi frykter er Twist, er oddspiller og følger
sikkert i skrivende stund med håndballkampen på TV3 for innsats på liveoddsen.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar