Et hyl, et hyl i smerte

Sent onsdag kveld snakket unge Solvik i telefonen med en kompanjong. Hva vi snakket om er hemmelig, men jeg fikk vite at kompanjongen hadde levert inn en oddskupong hos en av de mange kommersielle aktørene i markedet. Fem kamper var inne, han ventet på resultatet i kampen mellom Cadiz - CD Mirandes. Han trengte hjemmeseier for en veldig hyggelig fortjeneste på oddsen.

Da samtalen startet var stillingen 2-1 og mannen lå godt an til gevinst. I det 90. minutt av kampen ble det 3-1 og unge Solvik gratulerte kompanjongen med gevinsten. Like etter gratulasjonen reduserte CD Mirandes til 3-2. Åtte minutt på overtid utlignet gjestene til 3-3 og pengene på oddsen var tapt. For et hyl, for en smerte unge Solvik hørte via telefonlinjen fra kompanjongen som fikk en enormt spennende onsdag kveld på grunn av veddemål hos en kommersiell aktør i det norske markedet.

Oddsen gjør livet ekstra spennende med oppturene og nedturene veddemål gir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar