For
skribenten er det uforståelig at mennesker spiller for mer penger enn det man
har råd til å tape. Dersom man bruker hode skal det for de aller fleste av oss
være umulig å komme i en slik situasjon. Det sier man for øvrig også om rusmisbruk
og overspising, men det finnes rusmisbrukere og overvektige mennesker. Skribenten
er et bevis på overvekt.
Det
er umulig å forby eller regulere bort dumskap på en vellykket måte. Personer
som vil spille kommer til å gjøre det helt uavhengig av politiske vedtak. Det
samme gjelder rusmidler, mat og godterier. Ansvar for egne handlinger er et
motto en større del av befolkningen bør dyrke.
Det
går for øvrig bra med Atle Vestvik nå og godt er det.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar