Tippekupong med Premier League og Championship-kamper

Tippekupongen i dag bør være interessant for alle som liker engelsk fotball. Den statlige kupongen i regi av Norsk Tipping består av kamper fra Premier League og Championship. Innleveringsfristen hos kommisjonærene og Norsk Tipping på nett er klokken 14:55.

Tippekupongen kan gjøre fotballettermiddagen ekstra spennende. For en lav pengesum gir tippekupongen hygge og underholdning. At tilbudet er i regi av staten lever de fleste i Norge godt med.

Bonuspotten på fulltidsspillet er cirka 860 000 kroner. Bonuspotten på pausespillet er cirka 450 000 kroner.

Tippekupongen var det som skapte min interesse for gambling og fotball. Én av gangene glemmer jeg aldri! Det var lørdag ettermiddag og tippekamp på NRK. Jeg hadde, på vegne av meg selv og gamla, levert inn kupong. Tippekampen var over og resultatene tikket inn. Jeg hadde elleve rette tippetegn og manglet kamp nummer ni, Birmingham mot Huddersfield. På grunn av et eller annet rundt stadion ble avspark forsinket i denne kampen På min kupong var det hjemmeseier.  Jeg var alene hjemme og kunne ikke sitte rolig i stolen. Kampen endte 2-2 og tippetegnet U. Premieprognosen for 12 rette var over 300 000 kroner. Det var mye penger for en veldig ung gutt. Vi fikk utbetalt litt over 10 000 kroner.  Det hører med til historien, ifølge avisene på mandag, at Birmingham ledet og Huddersfield utlignet like før slutt. Av de uforglemmelige minnene med fotballveddemål er det denne kupongen jeg husker best. Noen få minutt fra flere hundre tusen kroner. Huff og nam.

Både Birmingham og Huddersfield er på dagens kupong, kamper mot henholdsvis Leeds og Blackburn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar