Rosenborg (med unge Solvik som manager) knuste Ranheim

Jeg har satt én regel for meg selv, nemlig: Spill aldri sent om kvelden!

Har du kjæreste; mann/kvinne, mann/mann, kvinne/kvinne, mann/kvinne/kvinne, mann/mann/kvinne? Ikke kjøp Football Manager 2020. Spillet sluker tiden din. Det er faktisk merkelig at ingen formyndere, absolutt ingen formyndere, har foreslått forbud mot spillet. Football Manager 2020 må være farlig for mennesker som er i ulike typer forhold.

Etter ett års pause, ja jeg kjøpte 2019-versjonen, men spilte ikke, har jeg startet på 2020-versjonen. Jeg har kun spilt mens jeg har hørt nyhetssendinger og debatter. Timene har flydd. Til tross for noen timer med det nyeste managerspillet, har jeg kun rukket én seriekamp; Ranheim mot Rosenborg. Som RBK-manager i spillet og Rosenborg-supporter til vanlig, er det vanvittig gledelig at jeg knuste Ranheim i den første seriekampen og startet sesongen med tre poeng. Fy flate for et rått spill, et spill der Rosenborg kan være et godt fotballag!

Rosenborg får for øvrig besøk av Ranheim i den ordentlige Eliteserien på søndag. Jeg vant uten store problem, det bør Rosenborg også gjøre til helgen.

Football Manager 2020, et sykt rått spill. Et spill som muligens gir en del brukere avhengighet. Og ja, i spillet kryr det av oddssetting på alt fra kamper til spillere og seriemesterskap.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar