Hvordan avslutte den første natten i Thailand, den første på mange år?

Det ville ikke vært unaturlig å avslutte den første natten i Thailand, for unge Solvik den første natten på mange år, full eller med sex. Hvordan avsluttet unge Solvik og en kompis natten, lørdag morgen? Jo med øl, terninger og katøyer. Vi spilte med terninger og gevinsten var øl. Utrolig artig og annerledes mye annet mange bruker tiden på i Thailand.

Gambling er ulovlig her og det er et gigantisk illegalt marked. Ettersom penger ikke var ingrediensen i vårt spill, tror jeg det vi gjorde var lovlig.

Jeg er utrolig fasinert av katoyer, altså gutter/menn som har blitt jenter/kvinne utseendemessig. Utrolig hva det er mulig å få til med penger, og mange av dem er skikkelige fine!

Om jeg og kompisen tapte i terninger? Ja egentlig, men veldig hyggelig avslutning på en morsom førstedag av ferien.

Nå venter jeg på kofferten fra Bangkok og skal for første gang i mitt liv bruke tid på en joggetur/trimtur i Pattaya. Jeg burde sittet på bar, men trim er første prioritet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar