Sunniva Marie Kvingedal skal spille radiobingo

En av dem jeg prater mye tull sammen med, nesten daglig, er Sunniva Marie Kvingedal. Ei veldig søt, litt for ung dame på cirka 71 grader nord. Hun la i helgen ut på Snapchat at hun skal spille radiobingo på mandag, altså i dag. Det er forståelig. Radiobingo er spennende og det er mulig å vinne en veldig god slump med penger.

Jeg gleder meg til sendingen, men har begynt å få litt nerver. Klarer jeg å holde meg unna tullprat hvis Sunniva ringer inn og vinner? #Kriblerimagen.

Det er mulig å vinne 99 500 kroner på lykketallet i kveld. Det blir en pirrende kveld i studio!

Radiobingo er den viktigste inntektskilden til mange lokalradiostasjoner. Dessuten er radiobingo veldig spennende, utrolig pirrende faktisk. Bor du i dekningsområdet til en radiostasjon med bingo, spill radiobingo!

Radio Nordkapp er god på å gjennomføre radiobingo, mandager klokken 21:00. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar