Ingen forklarte meg at 100 000 kroner i premie skulle være så spennende

Jeg har stilt til valg lokalt, regionalt og nasjonalt. Jeg har danset med tigere. Jeg har sett, riktig nok ikke rørt, mengder med ulovlige rusmidler. Jeg har nesten styrtet med den gamle flygemaskinen til Widerøe. Jeg har vært nært store gevinster, spesielt på tippekupongen til Norsk Tipping. Alt dette blir appelsiner sammenlignet med det jeg opplevde i kveld.

Ingen har forklart meg hvor spennende det er å sitte i radiostudio når premien i radiobingo er 100 000 kroner. Det er rett sabla rått, det er ekstremt pirrende. I Radio Porsangers radiobingo onsdag kveld satt jeg ikke rolig i stolen. Det var rett og slett for mye spenning i lufta. Ingen vant på lykketallet og det betyr at jeg får oppleve den samme følelsen på nytt i neste uke. Sabla rått, helt vilt! Radiobingo er pirrende!

Radiobingo er den viktigste inntektskilden til mange lokalradiostasjoner. Bor du i dekningsområdet til en radiostasjon som har bingo, kjøp blokk og spill.

Bingoforskrift
11. januar trådte en ny bingoforskrift i kraft. I den nye forskriften er lykketallgrensen løftet til 100 000 kroner.

I flere år har Radio Nordkapp og lokalradioforbundet jobbet med å få bedre rammevilkår for radiobingo. Større lykketallpott har vært en viktig faktor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar