Min gamle fylkessekretær satset 10 kroner på oddsen, vant vel 5000 kroner

Da unge Solvik var FrP-politiker og spesielt formann i Finnmark FrP, hadde jeg en veldig dyktig fylkessekretær. Vi har holdt kontakten, til tross for at jeg aldri dukket opp i bryllupet hans i Russland. Ja, jeg frykter Aeroflot.

Den tidligere fylkessekretæren spiller litt på oddsen. Som en god liberaler spiller han for sunne beløp. Han satset 10 kroner i helgen og vant 5 025,77 kroner.


--Jeg gikk i alle fall i overskudd denne helgen, er kommentaren til min tidligere fylkessekretær etter at gevinsten har kommet på spillekontoen.

Oddsen, også små beløp, gjør fotballkamper ekstra morsomme!

Unge Solvik har vært politiker for FrP og Høyre. Når jeg blir gammel, skikkelig gammel, skal jeg igjen engasjere meg i et politisk parti.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar