Hun forklarte meg Tinder, jeg forklarte henne Comeon!

Det er mulig hun ville at jeg skulle se hennes Tinder-profil. Hun er ei veldig flott dame til vanlig og ser helt sikkert strålende ut på Tinder.

Det var mens jeg satt og jobbet natt til søndag, ja jeg jobber fryktelig mye for tiden, at hun hun nevnte Tinder. Jeg er visstnok én av få som har null peiling på Tinder. I ren frustrasjon av min uvitenhet, sa hun at det var en «pule-app». Om interessen min ble større av den grunn? Niks!

Mitt forsvar eller min forklaring til henne, er at Tinder neppe slår Comeon og nettstedet Comeon.com. Det er sikkert gode valgmuligheter på Tinder, men jeg vedder på at det er flere muligheter hos Comeon eller noen av de andre bookmakerne. 1, x, 2, 3-veis handicap, corner, målskårere, gule kor, røde kort, dobbeltsjanser, pauseresultat og fulltidsresultat, for å nevne noe. Mulig Tinder er flott tidsfordriv og god underholdning, men jeg er nokså sikker på at Comeon.com slår Tinder i valgmuligheter. Også har du bonusordningene. Nam!

Etter min innføring i Comeon var den seriøse delen av samtalen over med Tinder-baben sørpå. Dersom jeg var Tinder-bruker ville jeg utvilsomt flørtet med henne. Ei flott dame som natt til søndag hadde litt for lav interesse for bookmakere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar