Har du sett unge Solvik rødme? Sannsynligvis ikke!

I dag, for ti minutt siden, var det ei hyggelig dame innom kontoret. Hun kjøpte bingoblokker til Radio Nordkapps radiobingo på mandag. Jeg spurte om hun skulle ha vinnerblokker? Hun svarte at det ikke var så nøye. Uansett om hun vant eller ikke, var radiobingoen til Radio Nordkapp ukens høydepunkt, den mest spennende timen i uken. Da hun la til at unge Solvik var søt på radio, ble jeg litt rød i ansiktet.

Jeg er selvsagt enig med dama, radiobingo er sykt spennende; spesielt på det siste spillet i Radio Nordkapps bingo.

Og ja, jeg er på lufta mandag klokken 21:00. Det er noen dager til bingosendingen og dermed altfor tidlig til at jeg kan starte forberedelsene.

Jeg vet ikke om Radio Nordkapp har den beste bingoen i landet. Bor du i et område med lokalradiostasjon som har bingo, spill radiobingo. På den måten støtter du din lokalradio samtidig som du får ei pirrende sending foran radioapparatet/internett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar