Pustet på bingoblokken, men det hjalp ikke

Jeg husker at kunden var innom. Jeg husker at vedkommende kjøpte bingoblokk, og at jeg måtte puste på blokka. Bingospilleren vant ikke, til tross for at unge Solvik pustet på brettet.

I dag var bingospilleren innom kontoret igjen. Jeg fikk klar beskjed om pusten min hadde lav verdi.

Jeg forklarte etter beste evne, at jeg er rasjonell og troen på det overnaturlige er liten. Jeg puster når noen vil jeg skal puste, men tviler på at dette gir gevinst for bingospillere. Kunden synes forklaringen var god og forståelig. Hun kjøpte blokk til kveldens sending, og hører unge Solvik på Radio Nordkapp klokken 21:00 i kveld.

Radiobingo er den viktigste inntektskilden til mange lokalradiostasjoner. Det er et herlig pirrende spill, både i Nordkapp og de andre stedene i landet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar