Norge
må vinne om det skal bli semifinale i VM.
Utvalgte
bookmakere med odds på 1, x, 2. Norge oppført som «hjemmelag».
Comeon:
1,16, 12,25, 7,25.
Betsson.
1,16, 15,00, 8,05.
Expekt:
1,16, 14,00, 7,80.
Coolbet:
1,13, 15,00, 10,00.
Unibet:
1,18, 14,00, 7,50.
Norsk
Tipping: 1,13, 12,00, 7,00.
Ikke
spill for mer penger enn du har råd til å tape!
Velg
«utradisjonelt»
Veddemål
gjør håndballkamper ekstra spennende. Ettersom oddsen er veldig lav, altfor lav
på norsk seier, velg noe annet i oddsmenyen til de utenlandske bookmakerne. Ja,
de private aktørene er mye bedre enn det statlige selskapet Norsk Tipping.
Har
du aldri spilt på oddsen før, aldri benyttet et internasjonalt selskap? Sett
inn litt penger hos et internasjonalt spilleselskap. Er du ny kunde tilbyr
mange av selskapene en velkomstbonus. Pengene kan du putte på et veddemål i
forbindelse med kampen eller noen av de andre kampene i dag. 100 kroner i
innskudd kan plutselig bli et par tusen kroner hvis du er dyktig og har flaks.
Selv
om norske myndigheter etter politiske vedtak misliker spilleselskapene med
lisenser i utlandet, er det fullt lovlig å benytte selskapene. Politikerne
misliker selskapene fordi de vil ha dine penger gjennom Norsk Tipping, et
selskap eid av den norske staten. Ettersom du betaler skatt og en haug med
avgifter til velferdsstaten, bør ingen føle forpliktelse til det statlige
selskapet. Dine penger er allerede grobunn for vedtatte ordninger gjennom
skattefinansierte budsjett. Er det noe norske politikere har nok av, er det
penger.
Oddsen
gjør idrett ekstra interessant og i dag er det mange valgmuligheter i de ulike
oddsmenyen i forbindelse med håndball-VM. Velg den aktøren du liker best,
uansett om det er en privat aktør med lisens i utlandet eller den norske staten
i regi av Norsk Tipping.
Spillreklame
Håndball-VM
er fylt opp med spillreklame for norske TV-seere. Dette er reklame som er forbudt
i Norge, reklame norske politikere og tilsyn for enhver pris vil bekjempe.
Håndball-VM har vist at spillreklame er uproblematisk for norske seere, like
uproblematisk som reklame for brus, sjokolade og biler.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar