-Deilig pirrende

Hvordan vi kom i «snakk» i kveld husker jeg ikke helt, men jeg forklarte min gamle personlige trener at jeg hadde tømt spillekontoen på Chelsea-seier. 5 200 kroner i innsats gjorde kampen mot Tottenham deilig pirrende. Det ble stille en stund før hun svarte: -Deilig pirrende her også.

Jeg vurderte spørsmål om hun hadde oddset og kikket på fotballkamper, men i frykt for svaret lot jeg vær. Det er nemlig mer enn veddemål som kan være deilig pirrende.

Lørdagens innskudd på 300 kroner har nå blitt litt nesten 8 500 kroner hos Comeon.com, en aktørene norske myndigheter misliker maksimalt. Min spillkompis og regnskapsfører Kjell Andreassen fra Honningsvåg, vil jeg skal ta ut gevinsten. Herregud altså, jeg elsker følelsen det gir å tømme spillekontoen på utvalgte veddemål.

Oddsen gjør fotballkamper ekstra spennende!

Solvik og Andreassen
Unge Solvik og Kjell Andreassen vant også i kveld, riktig nok med mye lavere innsats. Vi hadde Chelsea-seier, Lyon-seier og Real Madrid-seier. Vi har nok penger på spillekontoen til at det vi i helgen kan feire tre måneders jubileum siden innskuddet ble gjort på Coolbet.com.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar