Vel 3 500 kroner på oddsen er nok penger til at unge Solvik er nervøs

Jeg har venner som mener jeg satser for hardt på oddsen, på fotballkamper. Jeg tømmer gjerne spillekontoen, uansett hvor mye penger som står på kontoen hos Comeon.com. Det er alltid ergerlig når jeg bommer fordi alle pengene forsvinner. Samtidig er innskuddet alltid lavt, altså penger jeg har råd til å tape.

Foran dagens kamper stod det vel 3 500 kroner på spillekontoen. Jeg satset alle pengene på Liverpool-seier, Manchester United-seier og Tottenham-seier. Vel 3 500 kroner kan bli i overkant av 7 000 kroner om favorittene vinner i dag.

Unge Solvik kjenner det i magen ti minutt før avspark. Utrolig at innsats på 3 500 kroner eller fortjeneste på 3 500 kroner kan pirre så mye som det gjør.

Jeg elsker veddemål og kjærligheten står ved lag uansett hva norske politikere vedtar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar