Akkurat
nå sjekker rådgiveren i Norsk Tipping opp svaret på mitt spørsmål. Jeg får
svaret på e-post senere i dag. Med slik service er det vanskelig å klage, selv
om det tok veldig lang tid før jeg kom i kontakt med det statlige selskapet.
En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg. Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!
Kundeservice tok lang tid hos Norsk Tipping, men steike god service da de først svarte
Jeg
jobber med en sak for Radio Nordkapp, en sak som kan komme på radio og nett i
dag om jeg får bekreftet det jeg tror er riktig. For å få bekreftelsen tok jeg
kontakt med kundeservice i det statlige selskapet. Det tok lang tid før noen
svarte på henvendelsen, veldig lang tid sammenlignet med henvendelser til
selskap stasjonert i utlandet. Da Norsk Tipping svarte var servicen
upåklagelig! Ros til den statlige rådgiveren.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar