Oj, oj, oj. Kupong med mulig gevinst på 735 000 kroner

Vi er midt inne i fotball-lørdagen, en ettermiddag og kveld med mange fotballkamper. Jeg har en kupong med et større pengebeløp. Det samme har jeg og Kjell Andreassen fra Honningsvåg. Jeg har også levert inn en tullkupong, en kupong finansiert med bonuspenger fra Comeon.com. Akkurat nå, ved pause, ligger jeg godt an på tullkupongen, en kupong som gir 735 280 i premie. Om jeg vinner pengene? Sannsynligvis ikke, men det er sabla spennende. Jeg kjenner det kribler i hele kroppen. Dette er min form for sterke rusmidler!

Den vanvittige kupongen finansiert av 100 bonuskroner, består av ti objekt. Blant annet 3-0 seier til Liverpool i tippekampen mot Cardiff. Jeg er også avhengig av Brighton-seier og Leeds-seier. Herregud, det er spennende.

Oddsen gjør livet ekstra spennende! Dette misliker norske myndigheter at jeg driver med. Formyndere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar