Når du får vite det meste om russisk fotball av Kjell Andreassen

Trimtur på cirka 71 grader nord uten mobiltelefon. Det er i utgangspunktet en utenkelig tanke, men for trimmen sin del vil det trolig være en fordel.

Jeg har to fotballkamper på en oddskupong, blant annet tippeligakampen Start mot Molde. Jeg klarer aldri å gå på Nordvågveien uten å følge med på mobiltelefonen fra klokken 19:00. Dessuten sender Kjell Andreassen fra Honningsvåg konstant meldinger med oppdateringer på kampene vi har puttet penger på i dag. Ja, vi har blant annet Zenit St Petersburg-seier mot Krylia Sovetov Samara. Jeg har de siste timene fått vite alt om russisk fotball på meldinger fra Andreassen. Både informasjonen om russisk fotball og kampen er spennende, og jeg elsker informasjon.

Toppkamp og bingo
Etter trimturen og de første oddskampene, er det klart for Tottenham mot Manchester City. Når det er avspark klokken 21:00 sitter jeg i Radio Nordkapps studio til radiobingo. Det kommer til å bli en pirrende kveld. Heia bingospillerne, heia Tottenham. Herregud jeg håper Tottenham vinner kveldens toppkamp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar