Når Solvik sier til sin gamle personlige trener: --Nå spiller jeg og Andreassen så dårlig, at det gjør vondt innvendig

Min gamle personlige trener vet alt om hvordan jeg har det når tusenvis av kroner forsvinner fra spillkontoen. Hun har opplevd gode og dårlige veddemål, hun har opplevd godt og dårlig humør.

I dag sendte vi noen meldinger til hverandre om fotball. Jeg lirte av meg at jeg og Kjell Andreassen fra Honningsvåg spiller så dårlig for tiden, at det gjør vondt innvendig.

Årsaken til frustrasjonen i dag var West Ham mot Manchester United. Vi hadde Andreassens favorittlag på oddsen, men favorittlaget hans stinker maksimalt for tiden. Det verste er at vi det var mitt forslag at vi skulle sette masse penger på Manchester United-seier.

Hva svarte min gamle personlige trener på mine klager, jo; -Au.

Selv om Solvik og Andreassen vedder elendig for tiden, har vi hyggelig mye penger på kontoen hos Coolbet. Vi holder oss flytende, til tross for store tap av penger ut fra vår målestokk.

Og ja, det er spennende!

I kveld har vi seire til Liverpool og Borussia Dortmund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar