Tusenvis av kroner i fortjeneste på joggetur på Nordvågveien?

Til å være en tjukkas er jeg i god form. Slik har det ikke alltid vært, men i tre år, eller tre år 12. september, har jeg levd under et relativt stramt regime for mat og trim.

Under dagens trimtur, joggetur fra Honningsvåg til Nordvågen, ringte Kjell Andreassen, én av dem jeg spiller på oddsen sammen med. Det skal være viktig før jeg svarer telefonen på trimtur, men Andreassen er én av de prioriterte. Mens jeg jogget, riktig nok i lavt tempo; eller jeg jogger alltid i lavt tempo, bestemte vi kampene som vi skulle satse penger på. Vi ble enige, mens Solvik sprang på cirka 71 grader nord, om seire til Everton, Leicester og Chelsea. Nå klokken 18:20 er to av kampene inne og vi mangler kun Chelsea-seier. Det kan bli en fin fortjeneste på noen tusen kroner om det siste veddemålet går inn. Det blir spennende foran skjermen de neste timene.

Gambling beriker både joggeturer og fotballkamper!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar