Når bruttern «skyter» på Utd-supportere

Jeg vet at bruttern kan irritere gråstein. Og ja, vi har noen diskusjoner om fotball; spesielt etter at oljemilliardene rullet inn på Manchester City-kontoen. Og ja, jeg er for økonomisk doping. Eller sagt på en annen måte; alle må få friheten til å bruke egne penger slik de vil.

Når bruttern blir høy og mørk, egentlig er han litt lav og småfeit, nevner jeg pent og pyntelig noen resultat fra det aldersbestemte laget han trener i Turn. Og ja, det er et lag med mange tap. Resultatene fra dette laget ødelegger heldigvis enhver diskusjon i familien om engelsk fotball.

Ettersom bruttern nå skyter på Manchester United-supportere og han gjør det på en sympatisk måte, lar jeg Turn-resultatene ligge.

Bruttern på Facebook.com i dag:
«Dem var vondt å se kjempen rakne på 2 minutter i går. Burde vel egentlig kose meg men jeg syns no synd i dem. Hadde en liten tåre i øyekroken da Mourinho gikk rundt å klappet for de få som var igjen på mektige Old Trafford  😪😪»

Utrolig hva arabiske penger gjør med et menneske! Det artigste med fotball er rivalisering mellom supporterne!

(Mhm en bloggpost uten gambling)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar