Mister fordeler med ny spillpolitikk

Skribenten mister fordeler om det blir ny spillpolitikk eller regulering av det norske markedet. Når jeg kjemper for ny spillpolitikk kjemper jeg for dårligere vilkår for meg selv.

Det beste ville vært et marked uten reguleringer, uten politiske inngrep. Dit kommer vi ikke i overskuelig fremtid fordi borgerne av en eller annen merkelig grunn ønsker å bli styrt av politikerne. Årsaken til at skribenten ønsker ny spillpolitikk eller regulering av markedet, er ønsket om like konkurransevilkår mellom aktørene som kjemper om kundene.

Dersom politikerne vedtar ny spillpolitikk, forsvinner trolig bonusordningene de internasjonale selskapene tilbyr. Bonusordninger er penger kundene mottar fra selskap. Selskapet skribenten bruker, Comeon.com, har gode bonusordninger, eller penger selskapet gir til gode kunder.

I dag får jeg for eksempel 50 prosent på mitt neste innskudd, pluss et gratisspill. Ettersom mange politikere misliker bonusordningene, er dette noe som trolig blir regulert bort gjennom et system med lisenser.

Ja, jeg setter pris på pengegaver!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar