Forbrukslån og gambling er en motbydelig kombinasjon

Jeg skriver ofte ordene «Ikke spill for mer penger enn du har råd til å tape». Spill skal være artig og underholdende, ikke en belastning. Spill skal berike liv, ikke skape nye bekymringer. Med tanke på egne formaninger til leserne, misliker jeg en del av reklamen på denne bloggen; reklame for forbrukslån.

Nei jeg er ikke motstander av lån og forbrukslån, men forbrukslån og gambling passer overhode ikke sammen. Reklame gjør at jeg tjener litt penger på bloggen og det er penger, i tillegg til politikken, som gjør at jeg hver dag setter av litt tid skriving. Om jeg skal fjerne sentralstyrt reklame er noe jeg bør vurdere; for forbrukslån og gambling er en motbydelig kombinasjon!

Om reklamen blir stående, er konklusjonen at «folk flest» er i stand til å styre egne økonomi helt avhengig av reklame på denne bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar