Bingo for første gang på mange år

Jeg har vært bingospiller tidligere, men det er av naturlige årsaker mange år siden. Onsdag fikk jeg igjen muligheten og det var like pirrende som jeg har trodd i haugevis av bingosendinger fra radiostudioet i Storgata.

Jeg var sikker på at de minste beløpene, altså pengene jeg fint klarer meg uten, ikke kunne være spennende. Jeg kjente det i magen da jeg manglet ett tall på premiene 200 og 400 kroner. Det er ganske sykt, for 200 og 400 kroner er lite penger. En oddskupong til 400 kroner gir ingen kriblinger. I radiobingo var satt jeg og håpet på at tallet/tallene jeg manglet skulle bli lest opp.

På de høyeste premiene var det nøyaktig like spennende som jeg innbilte meg på forhånd.

Om jeg vant? Nei da, men jeg hadde en spennende onsdag kveld foran radioapparatet mens Rosenborg-kampen surrer på mobiltelefonen. Rosenborg er ute av champions League og det er selv dagen derpå sabla irriterende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar