Når du følger med Hege-Beate Tauselv på stadion

Jeg har en uvane med at overalt der jeg og Hege-Beate Tauselv er sammen, følger jeg med den gamle naboen. I dag var det veldig interessant.

Til tross for at vi var på 4. divisjonskamp, kamp mellom Turn og Norild; en kamp jeg satset penger på, var Tauselv mest opptatt av aldersbestemt fotball. Ja hun satt på tribunen og det kunne se ut som hun fulgte 4. divisjonskampen. Sannheten er at øynene var festet på mobiltelefonen og oppgjøret mellom Vestsiden-Askøy IL og Turn i Norway Cup. En kamp Turn dessverre tapte 3-1, men ledet 1-0 en god stund.

At aldersbestemt fotball er gøy og interessant er Hege Beate Tauselv et bevis på. Guttefotball er spesielt morsomt på ukjente arenaer, og Norway Cup er en forlokkende scene for oss som kommer fra cirka 71 grader nord.

I morgen klokken 17:00 skal Turn spille mot Skeid. Jeg er ganske sikker på at Tauselv kommer til å følge den kampen, via mobiltelefonen.

Heia Turn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar