Hva har vi lært i dag, unge Solvik? Jo, hør på magefølelsen

Da den første meldingen kom etter bingoen, tenkte jeg følgende: Nå har du blitt høy og mørk, kjære. Sånn skikkelig høy og mørk! Sannheten er at hun har god grunn til å være høy på pæra!

Hun kjøpte bingoblokk i dag fordi magefølelsen tilsa at hun skulle vinne én av premiene. Jada, hun vant! Det er nesten skummelt at hun kan forutse slikt på forhånd, noen timer før jeg startet sendingen.

Jeg er den mest rasjonelle personen du kjenner, har hørt om eller leser i dag. Jeg tror ikke på fantasier og overtro, men også jeg lurer når ei dame sier hun skal vinne en pengepremie og vinner penger. Det er litt skummelt, litt snåsamann over det. Ja, jeg fikk høre det hos henne etter sending. Eller jeg blir bombardert med meldinger om hvo treffsikker hun er. Mitt svar til henne er; hvem vinner Premier League sesongen 2018/2019, er det Liverpool? Hennes svar på mitt spørsmål er hemmelig! YNWA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar